Virtuális asszisztens szolgáltatás

Adminisztráció

időmenedzsment

ütemezés

szervezés

Amiben segíteni tudok neked

Virtuális asszisztensként elsősorban személyi és céges adminisztrációs feladataidat tudom átvállalni.

Tudok még segíteni neked az online marketingedben és a közösségi médiád menedzselésében: legyjelenvirtualisan.hu

Egyéni vállalkozók, cégek könyvelésében, bérszámfejtésében: vallalkozzborsodban.hu

 

Személyi adminisztráció

Írásbeli dokumentumok előkészítése, szerkesztése

Árajánlatok előkészítése

E-mail-ek kezelése

Partneri kapcsolatok ápolása

Határidők egyeztetése, ellenőrzése

Utazás- és rendezvényszervezés

Céges adminisztráció

Dokumentumok készítése, szerkesztése, kezelése

Excelben adatbázisok létrehozása, szerkesztése

Előadások, bemutatók készítése leadott anyag alapján

Online felmérések összeállítása

Internetes kutatás

Utazás- és rendezvényszervezés, csapatépítő tréning

Recepciós feladatok ellátása

Blogbejegyzés publikálása

Könyvelési előkészítő feladatok, számlázás

HR feladatok

Gyorsabban dolgozz, ne keményebben.

Időmenedzsment

Hogy legyen időd a valódi feladataidra, amikkel a cégedet fejlesztheted.

Ne az adminisztráció vigye el az időd jelentős részét!

légy szervezett

Könnyedén kiadhatod a számodra fárasztó, terhes feladatokat.

A kiszervezéssel pénzt, időt spórolsz és elkerülöd a stresszt.

növekvő bevétel

Amennyiben jelentős mennyiségű időt tudsz a céged fejlesztésére fordítani, a bevételed is jelentősen nőni fog.

Szervezd ki a felesleges adminisztrációt!

Vedd fel velem a kapcsolatot!

Problémád van az adminisztrációval a vállalkozásodban? Betemetnek a feladatok és a papírok? Írj nekem, segítek. Együtt könnyebb!

Telefon

(70) 3300-229

Közösségi média csatornák

E-mail
Instagram