Virtuális asszisztens szolgáltatás
Adminisztráció
időmenedzsment
ütemezés
szervezés
Amiben segíteni tudok neked
Virtuális asszisztensként elsősorban személyi és céges adminisztrációs feladataidat tudom átvállalni.
Tudok még segíteni neked az online marketingedben és a közösségi médiád menedzselésében: legyjelenvirtualisan.hu
Egyéni vállalkozók, cégek könyvelésében, bérszámfejtésében: vallalkozzborsodban.hu
Személyi adminisztráció
Írásbeli dokumentumok előkészítése, szerkesztése
Árajánlatok előkészítése
E-mail-ek kezelése
Partneri kapcsolatok ápolása
Határidők egyeztetése, ellenőrzése
Utazás- és rendezvényszervezés
Céges adminisztráció
Dokumentumok készítése, szerkesztése, kezelése
Excelben adatbázisok létrehozása, szerkesztése
Előadások, bemutatók készítése leadott anyag alapján
Online felmérések összeállítása
Internetes kutatás
Utazás- és rendezvényszervezés, csapatépítő tréning
Recepciós feladatok ellátása
Blogbejegyzés publikálása
Könyvelési előkészítő feladatok, számlázás
HR feladatok
Gyorsabban dolgozz, ne keményebben.
Időmenedzsment
Hogy legyen időd a valódi feladataidra, amikkel a cégedet fejlesztheted.
Ne az adminisztráció vigye el az időd jelentős részét!
légy szervezett
Könnyedén kiadhatod a számodra fárasztó, terhes feladatokat.
A kiszervezéssel pénzt, időt spórolsz és elkerülöd a stresszt.
növekvő bevétel
Amennyiben jelentős mennyiségű időt tudsz a céged fejlesztésére fordítani, a bevételed is jelentősen nőni fog.
Szervezd ki a felesleges adminisztrációt!
Vedd fel velem a kapcsolatot!
Problémád van az adminisztrációval a vállalkozásodban? Betemetnek a feladatok és a papírok? Írj nekem, segítek. Együtt könnyebb!